Skip to content

טרנספורמציה לכוס יין שבורה

הרגל הדקיקה של כוס היין הזאת נשברה. עמדתי לזרוק אותה לפח ואז חשבתי על כל הפוסטים האלה שראיתי, איך אנשים משתמשים בחפצים קיימים כדי להוסיף להם חימר פולימרי ולשנות את המראה שלהם למשהו אחר לגמרי. והבנתי שיש פה הזדמנות נחמדה.

רציתי לנצל את השקיפות של הכוס אז החלטתי להפוך אותה לבית נר קטן. מאחר וזה התחיל כניסיון, לא חשבתי לצלם את התהליך או לפחות את חלקו בוידאו. גם לא תיעדתי כל שלב. וכרגיל אני מצטערת על זה עכשיו. כי יכולתי להכין מדריך שימושי באותה הזדמנות.
בפעם הבאה לצלם הכל, אפילו כל ניסיון מטופש, כי אני לא יכולה לדעת לאן זה יתפתח.

הכנתי משטח עגול ועבה שישמש תחתית חדשה לכוס, ותקעתי בה את הרגל שנשארה של הכוס. כדי שזה יהיה יציב יותר הוספתי פימו מסביב לרגל בצורה של נחש כפול מגולגל. ואז עוד אחד קטן מסביב לרגל, ועוד אחד גדול יותר על השוליים של התחתית.

רידדתי פימו שחור ליריעה דקה מאד וציפיתי את הכוס.

עשיתי חור בגודל של נאגט זכוכית, הנחתי אאת הנאגט על החור וכדי שלא יפול הוספתי מסביב נחש מגולגל. וכך עשיתי עוד כמה פעמים מסביב לכוס עם נאגטס זכוכית צבעוניים נוספים.

עשיתי עוד חורים בגדלים שונים, חלקם ממש קטנים. הוספתי נחשי פימו כדי שיהיה לךזה מראה מעוטר ועשיר יותר.

ואפיתי בתנור.

צבעתי בצבע אקריליק זהב, אבל לא אהבתי את התוצאה

אז צבעתי בצבע כסף. כדי לתת מראה ישן יותר הוספתי צבע שחור מדולל במים כך שיכנס לחריצים ולשקעים. ניגבתי את הצבע השחור מהחלקים הבולטים.

צבעי האקריליק המתכתיים נותנים מראה של מתכת עמומה, יותר כמו של פלדה מאשר כסף מבריק. אז ניסיתי שיטה אחרת, לצבוע בעזרת אבקת כסף.
בעבר הרחוק מאד (כשהייתי בתיכון) השתמשתי באבקה הזאת לצבוע פימו לפני האפיה. האבקה נדבקת לפימו הרך והשומני, ומחזיקה מעמד יפה. הפעם הכלי כבר היה אפוי ולכן לא חשבתי שזה ילך אבל ניסיתי בכל זאת.

כדי שהאבקה תדבק, צבעתי שוב באקריליק בצבע כסף, וכאשר הצבע היה עדיין לח, הוספתי אבקת כסף בעזרת מברשת איפור קטנה שאני שומרת לדברים כאלה. להפתעתי הרבה האבקה נדבקה יפה. וכאשר הצבע התייבש האבקה לא ירדה! עברתי על הכוס עם נייר מגבת כדי להסיר שאריות של אבקה, אבל ירד ממש מעט.

תמונה עם נר דולק בפנים. בתאורה הזאת הכוס נראית בצבע אחר אבל זו עדיין אותה כוס בצבע כסף.

תמונה סופית וייצוגית.

זהו. מה דעתך? אשמח לשמוע בתגובות כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

The maximum upload file size: 2 GB. You can upload: image. Drop file here