Skip to content

דמות POP מפימו

דמות בסגנון pop שהכנתי כמתנה לבן הגדול שלי. עשויה מפימו, עם חיזוקים של חוטי מתכת, ומילוי של נייר אלומניום לראש כדי שלא יהיה כבד מדי.

הדמות היתה מתנה ליום ההולדת של הנער, ולכן עשיתי אותו בתנאי מחתרת כדי שהוא לא יגלה. מהלחץ לא חשבתי לעצור ולצלם מדי פעם, אז לצערי הרב אין לי תמונות מהתהליך. אני אנסה להסביר איך הכנתי.

את הראש הכנתי ואפיתי בנפרד כדי שלא ימעך כאשר אעבוד על שאר הגוף. בזמן ההכנה שיפדתי את הראש על קיסם כדי שיהיה במה להחזיק אותו וגם כדי שיהיה חור מוכן כשאחבר אותו לגוף עם חוט מתכת.

הראש הוא גוש של נייר, שעטפתי בניירות אלומיניום ומעכתי לצורה שרציתי. עטפתי אותו בשכבה דקה של פימו בצבע גוף. כדי לשמור על המראה הפלסטיקי לא צבעתי את הפנים והידיים, אלא השתמשתי מראש בפימו בצבע גוף. את כל שאר החלקים הכנתי מפימו שחור.

את החוברת הכנתי מפימו בצבע צהוב חרדל שערבבתי, ואת הקוביות מפימו כחול.

מאד הסתבכתי עם הצורה של הקוביה מאחר והיא כל כך קטנה, עד שעליתי על הדרך הכי פשוטה להכין אותה בגודל הזה: לעשות כדור קטן, לאפות אותו ואז אחרי שמתקרר לחתוך ממנו פאות בעזרת סכין יפנית. את המספרים ואת הדוגמה על החוברת ציירתי בצבעי אקריליק. וגם את הדוגמה על החולצה שלו.

הגוף מחובר לבסיס עם חוט מתכת, וגם הראש והידיים מחוברות עם חוטי מתכת מבפנים. יו איזה מעצבנת אני שלא חשבתי על לצלם לפחות כמה שלבים מהתהליך. נו שוין בפעם הבאה.

וזהו. וכמה שהוא חמוד. כמעט כמו הנער עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

The maximum upload file size: 2 GB. You can upload: image. Drop file here